Про бренд Kilian Paris
Кіліан Хеннесі, Майст ер Аромат у
Kilian Hennessy народився в одній із найславетніших французьких династій у галузі вишуканих лікерів. Кіліан втілює чутливість і далекоглядність, успадковані від його предків, в області парфумерії. Культура прагнення до абсолютної розкоші та його зухвалий підхід до порушення правил, визначають назву бренду в честь Кіліана, KILIAN PARIS.
В той час, як Hennessy має на увазі родовід, то ім'я Kilian – це персоналізація пристрасті. Унікальний досвід життя Кіліана Хеннессі визначають його творчі пошуки, а його аромати натхненні особистими спогадами. Спадщина, подорожі світом, зустрічі з художниками, екзотичні смаки, чарівні пристрасті та кокетлива впевненість у собі - все це повідомляє про заворожуючий, творчий дух Кіліана Хеннессі та його підхід до ароматів. Кіліан Хеннессі вважає, що парфуми — це не лише зброя спокуси, а й також символічний щит захисту від зовнішнього світу.
Змішуючи традиційну французьку розкіш власним сміливим підходом, Кіліан Хеннессі створив своє сучасне бачення французької парфумерії з повагою до майстрів минулого. Справжній майстер ароматів, що тісно співпрацює з відомими парфумерами, керує створенням кожного аромату. Відомий своїми стійкими акордами, які нагадують розкішні французькі аромати минулих епох, Кіліан Хеннессі безкомпромісно відноситься до якості інгредієнтів, віддаючи перевагу сирим і рідкісним продуктам і прислухаючись до багатої спадщини, що сягає минулих століть. Отримані аромати створюють пристрасний танець між традиційним та неортодоксальним.
Значущі іст орії, вкорінені в особист ій спадщині
Почавши в 2007 році з опусу з десяти яскравих ароматів, що прославляють найприголомшливіші подвійності життя, сьогодні KILIAN PARIS пропонує спробувати аромати, які розділені на п'ять ольфакторних сімействах - The Fresh, The Narcotics, The Cellars, The Smokes і The Liquors. Від темних коньячних підвалів своїх дитячих спогадів до найелегантніших вечорів Парижа, де вільно блукають бажання, Кіліан Хеннессі досліджує той самий простір, якого аромат торкається так потужно, незримо і безповоротно. «Я вірю в необхідність мати гардероб із ароматів. Я вибираю свій аромат дня в залежності від настрою, того, як я одягнений, та індивідуальності, яку хочу показати».
Кіліан Хеннессі, який виріс серед багатовікових коньячних погребів своєї Батьківщини на південному заході Франції, знаходив вплив і натхнення в дубових бочках, які стоять уздовж стародавніх склепінь династії Хеннессі. Просочені цукром, алкоголем і деревом, випаровування ароматів, що виходять з цих бочок, відомі як «Аngel’s share», створили спогади дитинства, які в один момент вплинуть на роботу всього життя Кіліана Хеннессі. "Дуже часто мені здається, що запах цих підвалів живе майже у всіх моїх ароматах".
Зробит и парфум видимим
«Моя нав'язлива ідея зробити парфуми видимими». Але як зробити аромат видимим? У світі Кіліана Хеннессі це не абстрактна концепція, а конкретна нав'язлива ідея. Він вважає своєю місією перетворити притаманну невідчутність аромату на бажані, культові об’єкти, з якими ми хочемо жити та ділитися з іншими.
Лінійка парфумованої косметики KILIAN PARIS була запущена в 2019 році з Le Rouge
Помади з запахом парфумів. Гардероб вибраних червоних, рожевих і нюдових відтінків, також представлених у рідких текстурах з Le Rouge Parfum Liquid Ultra Matte, і всі вони чудово ароматизовані культовим ароматом KILIAN PARIS «Love, don’t be shy», з нотами флердоранжу, ванілі та вишуканого маршаллоу.
«Моя мета – одночасно запропонувати потужні щити захисту та зброю спокуси. Чудовий аромат та чудова помада — дві найсильніші зброї спокуси, які може мати жінка!».
Як і у випадку з парфумами, KILIAN PARIS повертає макіяж на п'єдестал: «Ультра-розкішний макіяж має бути основним у надмірному». Не соромтесь! Вечірка з яскравими нічними образами KILIAN PARIS.
Об'єкт и бажання
Аромати Kilian Hennessy мали передати багату спадщину та розповідь історій, як і об'єкти сімейної реліквії, які їх захищають.
Графіни в стилі ар-деко містять аромати KILIAN PARIS як ідеальний декор для бару, нагадуючи про схильність бренду до вишуканих вечірніх насолод і нагадуючи про ритуали дегустації коньяку із сімейної спадщини засновника Кіліана Хеннессі.
Дорожні спреї з гравіюванням, аксесуари з тактильним шармом, що нагадують талісман, можна наповнювати нескінченно. Скляні флакони можна швидко заповнити новим ароматом, щоб він відповідав настрою, сезону або в залежності від місця чи події, для яких ви обираєте аромат. Елегантно виготовлені лаковані клатчі та футляри з ефектним ароматом створюють предмети мистецтва, що привертають увагу, з яскравим ароматом. До кожного аромату KILIAN PARIS додається власний аксесуар-партнер, який посилює тактильні та візуальні відчуття від аромату та виражає фундаментальну віру Кіліана Хеннессі у те, що наш фірмовий аромат – це наша захисна броня від зовнішнього світу.
Завдяки цим творінням парфуми довго і добре живуть з нами в наших життях та пригодах, іноді навіть залишаючись для наступного покоління. До кожного аромату - відповідний аксесуар.
Справжня розкіш має т риват и вічно
Кіліан Хеннессі встановив співзвучну нашому часу практику: улюблений парфум купується лише один раз, а після його закінчення, пустий флакон постійно наповнюється протягом всього життя. «Для мене справжній предмет розкоші повинен мати у своєму ДНК здатність передаватися з покоління до покоління. Справжня розкіш має тривати вічно!»
Флакон KILIAN PARIS призначений для багаторазового використання, що робить його предметом вічного колекціонування. Стилізовані під вишуканий елегантний декор для бару, вони є красивими ароматними об'єктами бажання, які залишаться з вами на все життя.
Для засновника бренду слова «одноразовий» та «розкіш» несумісні. Розкіш має жити з нами та виходити за межі нас, як предмет, який наші правнуки могли б знайти та берегти як частину своєї спадщини.
У той час як стає менше відходів і зменшується викид вуглецю, що є результатом того, що з самого початку все робилося трохи по-іншому, KILIAN PARIS розуміє, що цей жест невеликий в порівнянні з тим, що ще належить зробити, і майбутнім розвитком індустрії краси. Стійкий розвиток, особливо в контексті унікального підходу KILIAN PARIS до упаковки, що вже є, — це область, в якій бренд прагне постійного самооновлення та вдосконалення.
Парфумерна залежність від KILIAN PARIS з‘являється один раз і залишається з вами назавжди, оскільки флакони призначені для багаторазового використання, що робить бренд ближчим до еко-трендів — невеликий, але важливий крок у поверненні розкоші до її неминущої природи.